Liliana Gega

                                 


EDHE 💯 vite te lumtura BIJA ime,
**************************************
Nje NËNË nuk ka 7 jete,por do ta jepte edhe te vetmen qe ka,per femijet e saj
Fjalët janë të pamjaftueshmë për të shprehur apo përkufizuar dashurinë e pakushtëzuar midis një nëne dhe vajzës së saj.
“Shpresoj shumë që ajo të besojë tek vetja, po aq sa unë besoj tek ajo”.
“Unë nuk ia dhashë asaj dhuratën e jetës. Jeta më dha mua dhuratën më të çmuar duke të pasur ty”.
“Jeta është e ashpër, e dashur., bija ime. E butë me njerëzit e mirë dhe e ftohtë si bora me ata që përpiqen të të ngulin thika pas shpine”.
“Vajza ime është personi me të cilin unë qesh, ëndërroj dhe e dua me gjithë zemrën time. Mendoj se çdo mama ka po të njëjtën marrëdhënie me vajzën e vetë”.
“Për vajzën time. Mos harro asnjëherë se të dua. Jeta është e mbushur me momente të bukura, por dhe me momente të vështira. Meso nga çdo gjë që mund të mësosh. Bëhu femra që unë e di se mund të bëhesh”.
“Unë nuk dua që vajza ime të ndjekë hapat e mi. Dua që ajo të ecë krahë meje dhe të vazhdojë të ecë më tepër se sa unë mund ta mendoja të mundshme”.
“Sado e madhe të jetë bija ime, unë e di se ajo përherë do të ketë nevojë për mua e për këshillat e mia, ndaj unë do të jem përherë pranë saj”.
“Buzëqeshja e saj më bën mua të buzëqesh. E qeshura e saj është ngjitëse. Zemra e saj është e pastër dhe e sinqertë. Mbi të gjitha, unë e dua se ajo është vajza ime”.
“Vajza është një mënyrë, me të cilën Zoti përpiqet të të thotë: “Mendova se mund të të duhej një mikeshë për gjithë jetën”.
Olta Baçi

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog